Olet luonnonsuojelija, tämä itsellesi kirjoittama olemus.

Itsellesi kirjoittamat olemukset myös: liberaali, tasa-arvon kannattaja, kaikkea tätä hyvää.

Näitä voi kirjoittaa ja poimia itselleen.

Voi poimia myös marraskuussa hyvän kevään: urheilen, harrastan jotain uutta, kasvispainotteinen, pitkä tipaton.

Olet työssä. 
Liikutat hiirtä lastulevypöydällä näytön ääressä.
Lähes kaikki keskiluokan/asiantuntijoiden/ylempienalempien toimihenkilöiden työt ovat tällaisia.
Tähtitieteilijä, mikä tahansa yliopiston tutkija, arkkitehti, hallinnolliset ja taloudelliset alat, liikutetaan hiirtä pöydällä.

Ja se ihminen miettii, että ei tässä oo mitään järkee tahi mieltä,
ja ei tämä yritys tee mitään hyvää planeetalle, 
mutta en mää itte oo survomassa ketään joukkohautaan, eikä tää yrityskään, en mää oo keskitysleirin vartija tai Adolf Eichmann tässä näin.

Tää yritys kyllä ei tee mitään erityisen hyvääkään ja vähän niinku edustaa mun arvojen vastasia arvoja,
mutta en mää oo tekemässä mitään pahaa,
mää liikuttelen tätä hiirtä tässä näin,
ja tästä tulee rahaa,
ja minulla on perhe ja lapsia, minulla on asuntolaina.

Pohjanmaalla sanottiin joskus että pelloton mies on peloton mies,
niin kyllä myös perheetön ja lainaton nainen on peloton,
mutta en mä sellanen halua edes olla,
koska olen tahtonut kaiken sen pelon ja rakkauden,
ja työnnän tätä hiirtä tässä että kaikki se mahdollistuu,
rahalla kustannan lapsille hyvät harrastukset,
ittellä ei juuri ollut harrastuksia lapsena,
ehkä omille harrastusten kautta parempi elämä,
en voi vaihtaa työpaikkaa,
en voi elää omien arvojen mukaan,
en ole niin peloton.

Työnnän hiirtä lastulevypöydällä,
ei kaikilla ole tällaista, jotkut työntää massiivipuupöydällä,
se ehkä riippuu onko alempi vai ylempi toimihenkilö,
minä noista termeistä,
mutta mää teen kyllä ihan oikeesti jotenkin pahaa tälle maalle ja maailmalle, ja itselle,
tämän työn kautta,
voisinko paremmin jos