Mikähän helvetti tässä, että välillä kirjoittaa paljon ja välillä ei juuri ollenkaan. Tämän vuoden alusta alkaen on minulla todella pitkästä aikaa ollut uusi työ. Olisi luullut sen vapauttavan voimavaroja, koska aiempi ei sopinut minulle ollenkaan.

En tiedä sitten.

Tämäkin blogialusta oli alhaalla monta viikkoa. Miksi?!

Miten täältä voisi siirtää kirjoituksensa vaikka Blogspottiin. Eikö se ole parempi kuin tämä Vuodatus? Tai mikä oli se Wordpress, sehän vasta pro on. Taitaa maksaakin.

Miten siirrän täältä Blogspottiin siten, että saan julkaisupäiviksi samat kuin mitkä ne oli täällä. Etteivät ne kaikki näytä tulleen sinne helmikuussa 2024. Ei se taida olla mahdollistakaan!

Vain 5000 vuotta sitten kehitettiin kirjoitustaito, ja nyt ollaan tässä. Missä ollaan seuraavan 5000 vuoden kuluttua? Missä on Donald Trump? Missä on Amerikka? Missä Tuulimyllygalaksi M101? 

Olen kärsimätön odottamaan lihasopan jäähtymistä. Kolme kertaa tehnyt viime aikoina. Ekalla kerralla liha keittyi vain 15 minuuttia, oli kypsää mutta todella kovaa. Toisella tunnin, pehmeämpää mutta toivomisen varaa pehmeyteen jäi. Nyt kolmannella taas tunnin, mutta suikaleet ohuempia kuin aiemmat. Mutta kaikilla kerroilla puikulaperunat menivät liian pehmeiksi! Tällä kertaa 10 minuutissa ikään kuin kovia, siten 14 minuutissa muhjua. Vittu! Ehkä Minä olen tehnyt virheen. Tai ehkä, vaan kyllä. Kokeilin pinnalla hengaavan perunan pehmeyttä. Mutta kattilan pohjalla vasta kuumat oltavat onkin. Olisin kauhonut sieltä edustavamman yksilön, jos viisas mies ollut olisin. 

Nöyryys, kiitollisuus, anteeksipyynnöt, synnintunto. Tärkeitä, arvokkaita, tehokkaita ja vaikeita asioita!